2009-02-02
 23:41:15

Trött, trött och åter trött

Efter en hel del plugg avslutades dagen med en tripp till Willys för att handla lite med Jenny. Väl hemma fick vi sällskap av Anna och Madde för att se VM-finalen. Vi fick ledigt från träningen idag eftersom det var så sen match i Västerås igår. Och vad gör väl inte vi handbolls-tokar när vi inte spelar handboll? Jo, vi kollar naturligtvis på handboll. Bästa kommentaren lägger Jenny när Madde "pratar" franska:

-"Äta gelé mé träslév i veboa´", säger Madde.
-"Ja, fast vad betyder det egentligen?", undrar Jenny.

Haha, hon är för go' Jenny, vi fick oss i alla fall ett gott skratt.

En annan sak som definitivt kommer få er att skratta ser ni om ni går in på den här länken. Hur kul som helst, men hur dum får man egentligen bli?

http://www.tv4.se/1.283438?videoId=1.828719


I morgon är det återigen träning, både gym under dagen och sen handboll på kvällen. Det rycktas om ett jobbigt handbollspass imorn med mycket löpning. Phu! Innan dess ska jag ha gjort en kassaflödesanalys till vårat arbete. Låter skoj va? Dessutom ska jag försöka mig på att göra våfflor i morgon. Herregud vad gott!

Hämtade för övrigt första paketet från HM förut, och precis som vanligt var sakerna inte alls lika fina i verkligheten som i katalogen. Men duger, det gör de allt. Nästa omgång kommer i mitten på april, hur kul är det att vänta på? Vill ha den NU!
Nu ska jag kolla klart Twilight och äta vaniljglass med chokladsås. Jag vet, klockan är halv tolv, men jag är så sugen på något sött! En liten skål får det bli... Är jag fortfarande inte trött efter det, vilket jag säkert inte är efter sockerkicken, så sätter jag på Transformers. Måste ju plöja igenom mina 10 filmer jag har köpt. 

God natt och sov så gott.





fredrik

Hej malin det är ju bra att det finns mer sporttokar än ja hehe , Tung träning i morrn det låter det , Se nu till att hjälp till att tagga tjejerna inför lördag o två poäng skulle vara mumma , heid vann ju med elva bollar i öhk-hallen i kväll ha de gott mvh freddan



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: