2009-02-09
 20:08:40

Waffles

Efter att ha pluggat i stort sett konstant sedan klockan 12 tar jag mig nu en välförtjänt, enligt mig, paus. Är så godissugen så det finns inte men har vi något sådant hemma? Nej, självklart inte. Chips och glass finns men det är inte det jag är sugen på. Våfflor får det helt enkelt bli, med vispgrädde och hallon. Mums!

Blir  ytterliggare någon timma med plugg efter obligatoriska CSI New York, sedan sängen eftersom jag ska upp och tvätta klockan 7 i morgon. Kul när man egentligen har sovmorgon eftersom seminariet i skolan börjar först 13.15. Kul.

Förhoppningsvis mår jag bättre i morgon, om inte så ska jag till skolan ändå, men jag vill kunna träna på kvällen.

En annan tanke som slog mig precis; alla hjärtans dag på lördag. So what? Helt sjukt överskattad dag. Nu låter jag som någon bitter singel men som ni vet så är jag ju inte det. Anser bara att dagen är till för komersiellt ändamål. Vi konsumenter ska bara lägga onödiga pengar på onödiga prylar. Vad fan, kan man inte göra alla-hjärtans-dags-grejer vilken dag som helst på året så bör man ju tänka över hur romantisk man egentligen är.

Waffles here I come!

Älskar min Tobias ♥


Anna-Karin

haha va du e gullig gumman!

ska nog börja följa ditt liv på riktigt här...:D

tanden e bara för bra! akta dig..jag håller på att bli SMART! lr i af få en visdomstand! så det bär till tandl. i morgon för att kolla upp den.. gör sååå förbannat ont ibland!

hörs i veckan! kramar



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: