2009-07-23
 22:45:36

Åh så dåligt!

Till er, vilka man kan räkna på en hand, som brukar följa min blogg: FÖRLÅT! Ingen update på hur länge som helst. Har helt enkelt inte orkat, har bland annat prioriterat en hel del filmtittande det sista i stället för att blogga. Sorry, men film är nog min stora passion här i livet. Kan passa på att rekommendera The Hangover (svenska: Baksmällan). Det är den klart roligaste filmen jag någonsin sett och det kommer säkerligen bli den där filmen man sätter på så fort man är lite deppig. Voila, så är man på gott humör igen. Ni som har eventuell träningsvärk i magen bör inte se den, det gör nämligen ont så mycket man skrattar. Detta är inte ett förslag, det är en befallnig: SE DEN! Har även sett He's just not that into you och Push. Very bra filmer. I morgon blir det nog Brüno, såvida det inte blir utgång.

Beachhandbollen i Åhus var lika gemytlig som vanligt. Rolig handboll, en del festande och trevligt sällskap förgyllde tillvaron. Helt klart ett bra break sådär mitt i vardagslunken.

Annar har det som vanligt bara varit jobb och träning det sista. Var ute och sprang typ en mil med Tobias igår och det kändes toppen! Var ett bra tag sen (läs: typ 5 år sedan) jag kunde springa i ett såpass bra tempo utan att få ont i knät eller dö av andnöd. Nu är det ju inte så att jag kan hålla ett tempo ala Mustafa Muhammed, men det är i alla fall inte ett tempo som min farmor skulle kunna hänga på i längre. Så det så!

I helgen är det Fjordfestivalen här i Uddevalla. Förhoppningsvis bolir det en liten utgång i morgon. Jag och Jenny är sugna. Nån mer som vill med? På lördag ser det dessutom ut att bli 25 års fest för lagets återvändare från Stockholm, Malin. Får väl passa på nu innan handbollen drar igång på måndag. Då är det säkerligen adjöss till allt vad alkohol och andra onyttigheter heter fram tills nästa sommar. Typ.

Nä, nu blir det lite Twilight läsning igen innan jag stänger butiken för idag.

Sayonara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: