2009-07-06
 20:28:08

Allsång

Middagen på Butler's i fredags var mycket trevlig. God mat och gott sällskap som vanligt. Hela lördagen spenderades på motorcross VM. Vi jobbar alltid i kioskerna där med handbollen, och det är faktiskt rätt kul. Inte för att jag är det minsta motorintresserad, men jag tycker ändå att det är rätt häftigt på något sätt. Fråga mig inte hur det kommer sig. Söndagen tillbringades i Göteborg för att kolla på Tobias lillebror Fredrik när han spelade Partille Cup. De vann och det var ju givetvis jätte kul. På kvällen kollade vi hela Wimbeldon finalen, vilket ju tog sin lilla tid, och därefter fick jag med mig Tobias ut för att springa 15 st intervaller á 90 sekunder. Sjukt jobbigt men ack så välbehövligt.

Den här måndagen var det som vanligt jobb och sedan hem för att käka. Därefter blev det ett nytt pass med intervaller. Lika jobbigt idag vill jag lova. Nu sitter jag här nyduschad och kollar Allsång med Lotta. Första gången jag ser det faktiskt, och jag kan väl inte påstå att jag tycker att det är speciellt bra. Det är ju ändå inte den "riktiga" Allsången. For sure.

Nu blir det lite mer kikande på internet sedan en tidig läggdags. Är så trött att jag skulle kunna somna ståendes. I morgon blir det äterigen träning och jobb. Som vanligt.

Har förresten tappat bort mitt VISA-kort. Hur kan man känna sig så handikappad utan ett litet plastkort?

Sayonara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: