2009-07-13
 22:24:21

Helvetisk huvudvärk

Nu är det ett bra tag sen jag bloggade sist. En hel vecka! Ojojoj, men vad tusan. Vi kan låtsas att jag är en väldigt upptagen kvinna.

Förra veckan var det jobb och träning som vanligt. Lite tråkigheter inträffade, men även lite roligheter. Kan man skriva så? Är det grammatiskt rätt? Äh, skit samma. Helgen som gick spenderades hemma i Lidköping, Tobias var också med. Hann med att träffa en av mina allra bästa vänner, Anna. Önskar att jag kunde träffa henne oftare. Måste dessutom se till att träffa Emelie, och inte för att glömma Lina. Det är nästan ett år sedan jag träffade henne sist. Herregud vad tiden går. Skrämmande. På lördagskvällen blev det utgång med Anna B (jag vet att du inte vill bli kallad så, men annars blir det svårt att hålla isär Annorna) och Jossan, samt lite annat folk. Mycket trevligt och det är alltid kul att komma hem och träffa kompisar man inte sett på väldigt länge. Gårdagen, dvs söndagen, spenderades på Liseberg med Anna och hennes familj. Vet inte när jag var där sist? Det är nog säkert 4-5 år. Man blir verkligen som en liten barnunge där inne.

Vaknade i natt med världens kramp i magen, hade skit ont..! Det släppte under dagen men givetvis fick jag världens huvudvärk i stället. Hur lyckas jag? Tror det beror på vädret, alltså huvudvärken, det är i alla fall vad jag inbillar mig. Skulle ha gått ut och sprungit intervaller idag, men jag körde lite styrka med kroppen här hemma i stället. Armhävningar, dips, situps, rygglyft, utfallssteg och hopp, tåhäv, plankan, bäckenlyft och "kissande hunden" blev det. Bra va?

I morgon ska jag gå upp tidigt och springa intervallerna jag skulle ha gjort idag innan jobbet. Vad hände där lixom? Har jag gått och blivit sjuk?! Vi får väl se om jag överlever. Efter jobbet blir det gymmet med Jenny, och det blir säkert lika jobbigt som förr veckan. Hon körde verkligen slut på mig :) 

3 dagar kvar tills vi åker till Åhus. Yey!

Nu blir det sängen. Tänkte läsa lite Twilight, eller rättare sagt Eclipse, innan jag somnar.


Avslutar med absoluta favvo-låten just nu.



God natt!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: