2009-07-28
 18:16:41

Minigolf

Har glömt att berätta om mitt och Tobias lilla battle på minigolfbanorna i förrgår. Jag har väl kanske inte glömt, utan snarare med flit valt att inte gerätta något. Jag var nämligen grym (för en gångs skull) och ledde fram tills näst sista hålet. Då slår Malin till med en 7:a. En 7:a! Jag hade inte fått över 4 på de första 15 banorna. Kul. Att jag slog en spik på sista hålet spelade ju givetvis ingen roll eftersom Tobias gick förbi och vann med typ 3 slag. Inte roligt. Nåväl, innan sommaren är slut ska jag slå honom. Eller, jag ska inte bara slå honom. Jag ska krossa honom.


  





Lina Hagström!!

Heej Malin!!:D Pappa, Stefan, Klara, Cecilia, Arvid, mamma och jag spelade också minigolf. Då vann pappa:( Men jag slog också en spiiiiiiiik på sista hålet!!:) Men Arvid prövade sista hålet och fick 4 slag innan vi hade kommit dit. Dumt gjort... Men jag och pappa slog en spiiiiik där!!:) Pappa vann såklart.... Tur annars hade väl han inte kunnat sova!!:)



PUBLICERAT: 2009-07-31, 10:35:41 | URL: http://linahagstrom.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: