2009-07-15
 21:31:44

Nästa Åhus.

I morgon bär det av till Åhus för den nu traditionsenliga beachhandbollsfestivalen. Grymt skoj ska det bli!

Så uppdateringarna över helgen blir minimala. Eller snarare, obefintliga. Bara så ni vet.

Sedan siat har jag jobbat och tränat. Igår kväll efter träningen blev det mathandling och lagning med Jenny och Anna. Givetvis såg vi So you think you can dance, och en sak som är säker är att jag och Jenny har ett mycket tränat dansöga. Vi kan direkt avgöra vad domarna ska säga. Elle nä, nu ljuger jag. I alla fall jag hade helt uppåt väggarna fel. Jenny var lika kass hon :)

Nu blir det Spotify och lite film letande. Tidigt i säng idag, ska upp och tvätta 07.00. Usch, Tobias brukar ju sköta detta men han ska upp ännu tidigare. 04.00 bär det av till Åhus för honom. Grattis!

Igår skulle min fina, fina moster Inger ha fyllt 45 år. Saknar henne så mycket.

Trevlig helg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: