2009-07-29
 14:16:03

Nedrans förkylning

Har gått och blivit jäkligt förkyld så där mitt i sommaren. Eller ja, sommar och sommar. Ni fattar vad jag menar. Halsont och snorig näsa, men febern från igåt är i alla fall borta. Det är ju alltid nåt. Ingen träning idag heller, men jag promenerar troligtvis dit och intar en utkiksplats på läktaren.

Idag kom min nya mobil. Har inte använt den speciellt mycket och kan därför inte uttala mig om huruvida den är bra eller inte, den har ju bara varit i min ägo ett par timmar. Anna blev dock den första att ringa på den. Det är stort. Haha.

I morgon ska vi till Lysekil och kolla på Bohuslän All Star mot Flensburg. Herregud, ett par herrar i Kropps ska vara med och det känns som om de kommer bli totalt överkörda. Det är inte det att de inte är bra, utan snarare att de väger lite för lätt kanske. Hur som helst så ska det bli riktigt roligt att se.

Har för övrigt hittat de ljusgula Conversen jag vill ha. Någon som vet vart man kan köpa dem? Har letat överallt!




Återkommer under kvällen.


Anna

Det är inte bara stort, det är ngt innehelvete stort! Haha

För övrigt, bloggen klockan visar nu på tjugo i tio.. Köpt den i Egyptiiiien eller?? HAHAHAHA =)



PUBLICERAT: 2009-07-29, 18:41:02 | URL: http://baldesjo.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: