2009-07-27
 23:35:07

Ny mobil.

Eftersom Tobias mobil blev snodd i Åhus, och han därför var i behov av en ny, så gjorde vi en deal. Han fick "köpa" min mobil för 1000 kr och så beställde jag en ny. En rosa SonyEricsson. Wow. Min mobil är egentligen som ny, det finns varken repor eller några som helst andra defekter på den, men jag har änna tröttnat så det här blev ju jätte bra. Det tråkiga är att min nuvarande mobil innehåller ett minneskort som det får plats en massa musik på, det gör tyvärr inte den nya. Går ju i och för sig att köpa till, men det får bli en senare investering. Dator är ju fortfarande ett smärre måste innan skolan börjar. Tur att man jobbar i sommar.

En annan trevlig grej är att handbollsträningen drog igång idag igen. Det har varit jätte skönt med lite ledig, men när man är van att träna tillsammans, och alltid göra vad tränarna säger att man ska göra, så är det rätt jobbigt att behöva ansvara för det själv. Faktiskt. Idag blev det typ en halvtimma fotboll innan vi sköt och spelade en hel del. Behöver knappast tillägga att mitt lag vann fotbollen trots Jennys, enligt henne själv, 7 mål och 2 assist. Nog.

Nu är det inte långt kvar tills skolan börjar igen, en dryg månad ungefär. Kommer dock att bli ensamt när min radarpartner Johanna drar till Shanghai fram till jul för utbytesstudier. Nej men jag är inte alls bitter och avundsjuk. verkligen inte. Hon kommer nog få det riktigt grymt. Det ska i alla fall bli skönt att börja skolan igen. Visst är det tråkigt att behöva leva på mindre pengar men jag gillar ju det här med vara "ledig" ett par dagar i veckan och sedan panikplugga. Dock blir det nog som vanligt sedan. När man pluggar vill man jobba, och när man jobbar vill man plugga.

Nu lägger jag mig för kvällen.

Förrsten, nu är det 4 dagar kvar tills vi ska på U2 på Ullevi. Ojojoj.

Sayonara.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: