2009-07-01
 23:36:11

Ny lista = uttråkad

MIG:

1. Hur lång är du? 176 cm (tror jag, kan vara 175).

2. Vad vill du bli när du bli stor? Jävligt lycklig. Och rik.
3. Vad pluggar du? Ekonomi, ska börja 3:e året till hösten.

4. Har du långt hår? Typ 15 cm nedanför axlarna.
5. Vilken hårfärg har du? Brunt.

6. Sminkar du dig? Ja, för det mesta.

7. Vad har du för färg på dina underkläder just nu? Vit.

8. Har du kysst någon idag? Jajemen.


FAMILJ:

1. Bor dina föräldrar ihop? Ja.

2. Vem är bäst, mamma eller pappa? Givetvis är båda lika bäst :)

3. Hur många syskon har du? En lillebror, Marcus 19 år.

4. Vad är det senaste du sa till din mamma? Hej då. (Efter att de var här i söndags)

5. Hur många ställen har du bott på? 3. Lägenhet inne i Lidköping med mamma & pappa tills jag var tre. Sedan tills jag var 19 med mamma & pappa utanför Lidköping. Därefter i Uddevalla med Tobias.

6. Vem i din familj stör du dig mest på? Ingen. Faktiskt.

7. Vilken familjemedlem är snällast? Diplomatiskt svar: de är lika snälla.

8. När hittade du senast på något tillsammans med ett syskon? Oj, det kommer jag inte ens ihåg.


KOMPISAR:

1. När var du senast med nån kompis? I måndags med Jenny när vi tränade.

2. Vem sov du hos senast av dina kompisar? Inte en blekaste aning.

3. Har du kysst någon kompis? Faktiskt inte. Är nog den enda jag vet som inte har det.

4. Har du varit tillsammans med någon du nu är kompis med? Ja, men det var någon jag var "ihop" med när jag var väldigt, väldigt liten.

5. Vem har du varit kompis med längst? Det är nog Emelie. Sen vi var 6 år.

6. Vem känner dig bäst? Tobias och mamma.

7. Skulle du säga till en kompis att du hatade hans/hennes tröja om du gjorde det? Det beror på hur nära jag stod den här kompisen..

8. Känner du dig tvingad till att umgås med vissa kompisar? Nej, inte en enda.


VÅGAR DU:

1. Skrika åt dina föräldrar? Ja, och jag har nog gjort det för mycket i mina yngre dagar.

2. Klä dig annorlunda? Det beror på vad annorlunda innebär.

3. Vara dig själv? Ja, alltid. Kan i och för sig bli lite tystlåten ibland, samtidigt som jag kan spela över i andra situationer.

4. Visa dig i bikini/badbyxor? Vågar gör jag allt.

5. Pierca dig? Absolut. Har en i naveln, och så givetvis hål i öronen.

7. Ha sex på offentlig plats? Varför inte? :)

8. Vara omogen? Ooo ja.

9. Äta småkryp? Nej, nej och åter nej.


DIVERSE:

1. När tuggade du tuggummi senast? Igår.

2. När var du på semester senast? Det var längesedan jag hade semester. När jag var i Egypten i november..

3. Vilken färg är det på din tandborste? Vit/orange.

4. Är ditt hår tråkigt? Nja, det kanske inte är jätte roligt och vågat direkt.

5. Vem såg dig naken senast? Tobias.

6. Hur ofta duschar du? Nästan varje dag. I alla fall alla dagar jag tränar.

7. När ska du gå och lägga dig Ikväll? NU!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: