2009-06-12
 23:09:27

Friday Night Lights

Har inte gjort många knop idag. Två filmer, My Bloody Valentine och The Last House to the Left, och tre avsnitt av Friday Night Lights har setts. FNL är en sjukt bra serie. Första och andra säsongen har gått på 5:an för ett tag sen så nu håller jag på och plöjer igenom tredje. Det är nog nya favoserien. Elleer nä, inget slår One Tree Hill, så den ligger tvåa. Onödig fakta va?

I morgon ska jag ut till Bodele för Junicupen. Vi är några i damlaget som ska coacha flickor 95 (tror det är dem), och dessutom ska jag stå i någon kiosk mellan tolv och fyra. Hoppas kroppen mår bättre då, ingen höjdare att stå där så länge annars. Men jag har ingen annan att sätta in på kioskpasset så jag har väl egentligen inget val.

Nu blir det ett till avsnitt av FNL innan sängen väntar. Ska upp 8.30 imorn så det blir ingen direkt sovmorgon.

Sov så gott!






KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: