2009-06-27
 18:51:39

Helvetiskt varmt

After worken med jobbet igår var mycket trevlig. Alltid kul att umgås med nya människor!

Den här lördagen har spenderats med Jenny på Skeppsviken. Varmt var det. Helvetiskt varmt. Tur att det blåser så pass mycket som det gör, annars hade det varit olidligt att vara ute. Var himla sugen på att bada, men som ni som känner mig vet, är jag en förbannad jäkla badkruka. Tacka vet jag det varma vattnet "hemma" i Vänern. Där är det alltid någorlunda varmt och inte minusgrader som det nästan är här i havet. Usch!. Men Jenny går inte av för hackor, hon badar minsann hur kallt det än är. Efter Skeppsviken gick vi hem och satte i en tvättmaskin, sedan begav vi oss iväg för lite inhandling av mat. Dagen till ära blir det inbakad kycklingfilé med ungsrostad färskpotatis. Det låter fancy va? Dessutom har vi laddat upp med 3 liter Cola, chips och dipp, samt 2 liter jordgubbar med glass. Tur att vi tränar så mycket nu, annars skulle vi rulla fram. Hemmakväll fick sig även ett besök. Vi hyrde nya Wallander-filmen. Hoppas på att den är bra.

I morgon kommer förhoppningsvis mamma och pappa hit. Dessutom så följer kanske min moster och hennes familj med också. Tror det är tänkt att vi ska åka någonstans och bada i så fall.

Nä, nu ska jag lägga mig precis som Jenny i soffan och somna. Dock ska jag inte snarka som hon gör :)

På återseende.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: