2009-06-11
 17:58:09

Ny dator tydligen

Tobias har lånat någon ny laptop. Himla käckt med tanke på att min har valt att inte fungera mer. Ett jäkla schabrak är det i alla fall, stor som ett hus. Blir fint att kolla filmer på den! Måste dock ändå inse den bittra sanningen att jag måste köpa mig en egen snart. Troligtvis väntar jag ett litet tag till, behöver egentligen ingen innan skolan börjar igen.

Gårdagen hemma i Lidköping var jättre trevlig. Kul att träffa släkten, främst då mamma, pappa och Marcus.

13.15 idag var det tillbaka till jobbet efter min lilla ledighet. Den korta arbetsdagen började bra med rabarberpaj som min jätte goa chef Karin bjöd på. Är redan trött på att jobba, efter 2 veckor, men det är bara att bita ihop. Snart är sommaren över och skolan tillbaka, och då vet jag att jag kommer önska att jag var tillbaka på jobbet.

Handbollsträningen står jag över idag, har på tok för ont i halsen för att det ska vara värt det. Så i stället blir det till att se EM-kvalmatchen för Sveriges herrar i handboll. Får förhoppningsvis besök av lilla Anna. Tobias är i Lysekil och det är alltid roligare att kolla med någon annan.

Nä, nu ska jag käka. Mamma skickade med en massa pastasallad och kassler hem. Mums!

På återseende.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: