2009-06-12
 11:30:06

Sjuk

Vaknade upp i morse med känslan av att något stort hade kört över mig, precis som när man har rejält med feber . Halsen var dessutom inte bättre sen igår, och snuvan är något värre än tidigare. Fan vad skoj.

Så det blir varken jobb eller träning idag. Träningen vill jag verkligen inte missa, men det är väl bara att svälja det och ta den en annan dag. Ska i stället fördriva dagen med att ligga i soffan med den stora laptopen bredvid mig och kolla på film. Dessutom har jag sällskap av Nicky och Mimmi som ligger på varsin sida om mig. Mina vapendragare. Tobias jobbar och har lovat att fixa tacos till ikväll.

Återkommer väl om jag är uttråkad och har kommit på nåt intressant att skriva om.


Kan för övrigt inte få nog av Twilight Saga. Börjar snart bete mig som någon liten patetisk Jonas Brothers-fan.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: