2009-06-09
 21:45:21

Studenten

I morgon tar min alldeles underbara lillebror studenten. Tiden går hejdlöst fort, han har blivit alldelse för stor! Jag jobbar alltså endast halvdag i morgon, sen åker jag  till Lidköping för firande av honom och min kusin Hanna. Ska bli kul att träffa hela släkten, dock är den ju inte speciellt stor, och äta en massa god mat. På torsdag bär det av hemåt igen, ska nämligen jobba andra halvan av dagen då.

Igår var vi på världens roligaste föreläsning. Det var om mental träning med en gammal lanslagscoach/spelare i basket som heter Jim Thuresson. Alltså, den mannen borde utse till Sveriges, om inte världens, roligaste och mest positiva man! Får ni möjlighet att gå på någon föreläsning med honom så gör för bövelen det. Jag rekommenderar han verkligen.

Denna tisdag har bestått av jobb och träning som vanligt. Idag stod ett rejält tungt benpass på programmet och det känns vill jag lova, trots att jag körde lite lättare pga lite känningar i knät. Men jag är positiv och hoppas på att det har försvunnit när jag vaknar i morgon!

En trist grej är att min dator nu strejkar helt. Har ju tidigare berättat om att det är glapp i kontakten, dvs där strömadapter sitter i datorn. Så det blir helt enkelt till att köpa en ny. Verkligen en jätte rolig utgift. Får ta det med min mosters sambo i morgon, han är en fena på datorer så han ska nog få äran att fixa en ny till mig. Har dock ett smärre litet krav; jag vill inte ha någon vanlig vit, svart eller grå dator, utan den här gången får det nog bli någon färglad variant. Får se om han kan fixa det!

Nu blir det sängen och lite forsatt läsning i Sjöjungfrun av Camilla Läckberg. Himla bra och spännande bok!

Dessutom; Tobias, jag älskar dig :)

Sayonara.


Fredrik

Hej Malin jag håller med Sjöjungfrun är en bra bok o jag längtar till nästa c läckbergs fyrvaktaren fram på sensommaren! Hoppas du o tobbe får en bra studentfirande i lidköping mvh freddan t



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: