2009-06-23
 09:18:19

Urinvägsinfektion

Åh jäkla skit! Tror att jag har gått och dragit på mig en gammal hederlig och helvetisk urinvägsinfektion. Det började i söndags kväll och gårdagen tvingade jag mig igenom på jobbet och träningen. Men i morse kändes det som om det var borta. Trodde jag. Hade väl varit vaken i 10 min innan helvetet satte igång igen. Toalettbesöks var 5:e minut är inget jag ens önskar min värsta fiende. Så nu ska jag till vårdcentarlen alldeles strax, hoppas verkligen att jag får pennicillin så att skiten går över. Fast ändå inte, eftersom det säkert kommer att resultera i att man inte får träna. Får i så fall kolla upp detta med våra "mini-doktorer", de flesta säger olika om huruvida man får träna när man äter antibiotika.

Annars har det ju varit midsommar det sista. Det blev en mycket trevlig, underhållande och lugn kväll i gott sällskap. Vi åt nog typ hundrafemtioelva gånger, spelade en massa olika spel och lekte lekar. Tyvärr glömde vi att dansa runt midsommarstången. Troligtvis för att vi inte hade någon stång...

Nä, nu blir det lite frukost. Behöver nog dricka lite vatten också, om jag ska kunna lämna urinprov om 30 min. Wish me luck!

Förresten, jag klarade sista tentan! Måste skryta lite och säga att jag BARA har missat en tenta på 2 år. Det hade jag aldrig kunnat hoppas på innan jag började.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: