2009-06-16
 21:31:57

Världsträningsvärk

Idag körde vi ett riktigt jobbigt pass med rygg, axlar och bål. Mina armar skakar som ett asplöv och det krävs en jätte ansträngning bara för att sätta upp håret. Men för första gången i mitt 22 åriga liv så älskar jag att träna riktigt hårt. Jag gillar't boíg time!

Annars har det bara varit jobb under dagen. Efter träningen blev det lite matinhandling på Willy´s och därefter hem för att diska och laga mat. Vi är nämligen barnvakter över natten åt Tobias 8-åriga lillebror Andreas. Han har bestämt att Tobias får sova på soffan i natt, så det blir jag och Andreas i sängen. Har sysselsatt han med filmen Madagaskar inne i sovrummet och jag ska göra han sällskap snart. Dock blir det nya avsnitt av Friday Night Lights för mig.

Inskaffade för övrigt en ny topp idag på Åhlens. En röd/vit-randig längre t-shirt med en liten båturringning. Himla mysig och bekväm.

Nu har vi för övrigt styrt upp midsommar. Som planerna är nu så ska vi hålla till hemma hos Jenny och om vädret tillåter, vilket det dock enligt rapporterna inte kommer att göra, blir det lite lekar utomhus och långbord med traditionell midsommarmat. Blir nog himla gemytligt!

Nu blir det sängen, kommer säkerligen somna som en stock. I morgon väntar ny dag på jobbet och därefter handbollsträning. Ska bli skoj, har inte hållt i en boll på drygt 2 veckor. Ska vi tippa på några goa blåsor i händerna lagom till midsommar?


Avslutar med en himla go sommarlåt. Bruce är liksom sommar personifierad.

 

Sayonara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: