2009-03-06
 00:41:22

Är det meningen att man ska gissa vad det står?

Har hämtat Tobias lilla LG laptop till sängen för att kolla film innan jag somnar. Om jag lyckas hitta nån och sedan få igång den vill säga. Men vad fan, jag ser ju för bövelen inte vad det står någonstans! Dessa rader jag skriver just nu är ungeför en halv centimeter höga, ja ni läste rätt. Fem millimeter. Bokstäverna ser ut som små smutsfläckar på skärmen. Praktiskt i många avseenden med en liten dator, men ändå, tacka vet jag den stora skärmen på min HP-laptop.

Dagens träning var rätt tuff. Kanske inte för de andra tjejerna som är vältränade, men för mig var det en pärs. Om än en välbehövlig sådan. Skönt att veta att räkfrossan hägrade när allt var klart. För god det var den, den där räkfrossan.

Sovmorgon i morgon, sen åka till Johanna vid 5 för att göra sig i ordning till Daniels inflyttningsfest. Fixa lite grejer där innan, bland annat ett vininköp på systemet. Blir det den gamla vanliga flasman mån tro? Ska hålla mig lugn så mer än så behövs inte.

Somnar i natt och håller tummarna för våran lilla Dagis (Elin) att hon blir uttagen till lanslaget i morgon. Det är hon mer än värd.

Vart tusan har Tobias lagt Valkyria nu då?

Sleep tight.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: