2009-03-03
 21:33:27

Desperate Housewives

Veckan har börjat trögt. Har sån konstig känsla i kroppen, som om jag befinner mig någonstans mellan att vara sjuk och frisk. Är förkyld och rätt snorig men annars inga fysiska åkommor. Är bara hängig, himla konstigt. Ledigt från skolan igår och som jag tidigare skrev blev det en tripp till Torp med Tobias. Hittade en kort jeansjacka som jag letat efter, och även 2 t-shirtar och en vårjacka. Allt för knappt 700 kr, som hittat för en fattig student. Träning på kvällen, en rätt så jobbig sådan. Efteråt blev det handboll här hemma med Anna, Lina och Jenny. Äggmackor som vanligt, börjar bli tradition för mig och Jenny. Somnade i soffan och vaknade runt 3 snåret av att Mimmi näst intill klöste sönder mina fötter, som hamnat utanför täcket. Bara att bege sig in till den tomma sängen.

Vaknade halv elva i morse, dock inte alls utvilad som jag borde ha gjort efter en sådan sovmorgon. Ont i halsen samt snuvig, och på det en riktigt go träningsvärk från igår. Halleluja. Skola mellan 13 och 16 sen hem och göra mat. Hamburgare blev det idag. Kulinariskt. Hoppade träningen, som jag egentligen hade sett fram emot att vara med på eftersom det var kickboxning, eftersom jag kände mig helt slut i kroppen. Kvällen har bestått av slappande med Tobias, som var träningsledig. Den rätte för Rosing har setts för första gången. Kan man bli mer patetisk? Bli en normal mamma för guds skull kvinna. Men än värre är väl de idioter till män som har sökt till programmet. Pinsamt. Är. Vad. Det. Är. Nu ligger vi och halvkollar på Desperate Houswives. Så klockren parodi på hemmamammor i fina områden.

I morgon är det återigen en heldag i skolan med grupparbete. På kvällen hoppas jag vara kry för träning igen.

U2 släpper sin turnéplan på måndag. Hoppas på att de kommer till Göteborg i sommar och att man lyckas få tag på biljetter. Ska kolla med mamma och pappa om de i så fall är intresserade av att åka med.

Snart bli det sängen och eventuellt Rallybrudar som Tobias fixat. Ska kolla runt lite efter en ny ljudbok också som jag kan lyssna på om kvällarna för att lättare somna. Annars har jag en tendens att somna alldeles för sent...

God natt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: