2009-03-27
 22:40:34

Fredag hela veckan

Det börjar bli en vana att jag drar en kort sammanfattning om vad som hänt sista dagarna då jag blivit så usel på att uppdatera bloggen. Sorry, men jag har helt enkelt annat för mig. Så följande har hänt:

Onsdag: Klänningsfixande, Cheers-lunch och solarium med Anna. Träning på kvällen. Efteråt inspelad handboll och våfflor med Anna och Tobias.

Torsdag: Skola ett par timmar och Idrottsgala på kvällen. Bilder kommer under helgen.

Fredag: Skola och mys med Tobias.


Vad som komma skall:

Lördag: Plugg, jobba i cafeterian och förmodligen en utekväll med tjejerna i laget.

Söndag: Plugg, städning och troligtvis en tripp till Göteborg för att kolla RIK - Sävehof.


Tobias bjöd mig för övrigt på två riktigt sköna skämt idag;

"Det var en hund som fick engelskasjukan och dog"

"En trött gris åkte till England och blev pig(g)"


Grym låt:



God natt och trevlig helg.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: