2009-03-06
 12:18:23

Friday I'm in love

Äntligen helg! Vaknade rätt sent idag, typ halv 11. Somnade dock inte förrän 3 i natt. Pappa ringde och väckte mig mig vid 9 för att kolla så att jag inte var med på en buss som hade kört av vägen någonstans runt Trollhättan. Tror det var farmor som hade ringt honom om denna nyhet. Ingen högoddsare inte. Kollade klart Valkyria förut, och den var riktigt, riktigt bra. Lite seg då och då men jag har nån form av fascination för andra världskriget och ser mer än gärna varje film som kommer i min väg om just denna horribla tid i världshistorien. Låter rätt sjukt att säga att man tycker att förintelsen är intressant. Det är nog det faktum att en sådan sak kunde hända som fångar mitt "intresse". Hur folk kunde bli så hjärntvättade av en enda människa. Och det sägs ju dessutom att han själv var jude den där Hitler. Hemska människa.

Ska pallra mig upp ur sängen nu, har legat och läst lite marknadsföring. Känner att det är dags att ta något att äta och börja göra sig i ordning. Åker väl till Trollhättan och Johanna runt kl 16. Ska bli himla kul att se hur han har det hemma Daniel. Säkert hur snyggt om helst eftersom han lägger en hel del på sin stora passion inredning :)
 
Har tvingat Johanna att följa med mig och kolla lite på Gina när jag kommer fram, vill ha något nytt att ha på mig ikväll. Sen ska vi käka, undrar om det blir våran traditionella sallad som vanligt eller om vi känner oss lite crazy idag och testar någonting annat. Den som lever får se.

Fortsatt trevlig helg!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: