2009-03-13
 21:49:48

Helg

Åh vad gôtt! I morse ställde vi klockan jag och Tobias för att gå in på ticnet och beställa biljetter. Det tog ett jäkla tag, satt i kö på deras hemsida i över 1,5 timma innan någonting överhuvudtaget hände. Men som jag skrev tidigare gick det ju bra. Efter detta bar det av till Torp med Anna för att hitta en present till Elin. Det blev ett ur-snyggt halsband, ska allt ta och köpa mig ett sådant själv någon dag. Hade ju kunnat göra det om Anna inte hade köpt upp alla själv. Det fanns alltså inget kvar till mig. Tack för den! Sen blev det Cheers och lunch med Elin, Jenny och Madde. Madde som för övrigt berättade om hur hon förra helgen under en vistelse i Dalarna lyckades köra in i nån snöhög och fastna med bilen. Bra jobbat advokaten! Väl efter lunchen så tvingade (eller, nja, jag gick nog faktikst frivilligt) Anna med mig hem till henne. Blogg-fixande stod på schemat och så här blev resultatet. Stannade kvar och kollade lite från junior-SM på webb-tv.

Nu sitter vi här jag och Tobias, ska försöka få honom att slita sig från datorn och kolla någon film med mig. Mission Impossible? Mycket möjligt.

I morgon ska jag försöka, med betoning på försöka, gå upp tidigt och pugga lite. Sedan bär det av till Partille för att se damerna mot Västerås, samt herrarna mot Ystad. Ett ävetyr med Anna, Jenny och Jossan. Ska vi ta Ullas genväg tjejer? Jenny kan ju den, det är ju bara att svänga av vid Kärra. Och sen löser sig resten.

Fortsatt trevlig kväll!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: