2009-03-11
 11:36:20

I'm getting better

Inget direkt illamående idag, känns dock som om jag blivit överkörd. Igen. Vaknade vid 9 i morse av att Tobias skulle ut och springa. Himla hurtig har han blivit. Satte mig vid datorn och handlade lite mer från H&M-katalogen. Detta är vad som införskaffades:

       

   

Någon som lagt märkte till att det blev mycket svart den här gången? Ja, jag gjorde ju det med sen. Alltså 2 nya bikini, en ny klänning och ett par galdiatorsandaler till mig, och en svart jacka till Tobias. H&M är bra för oss urfattiga studenter, 7 saker för typ 700 kr. Som hittat.

Nu blir det till att försöka få i sig lite mat, en macka eller två ska väl gå ner. Sen vet jag att man inte ska dricka mjölk när man är/har varit magsjuk men jag har fått någon dille på varm O'boy bara så där, så det blir det allt ett litet glas. Har dessutom avslagen cola i kylen, DET är bra men ack så äckligt.

Ingen träning ikväll heller, är nog inte så välkommen dit i fall jag smittar eftersom det är match i helgen.

På återseende.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: