2009-03-10
 19:15:58

Magsjuk

Trodde jag inbillade mig igår kväll när jag kände illamåendet sakta smyga sig på. Tänkte att det var mentalt för att jag haft några personer runt omkring mig som åkt på magsjukan. Tyvärr var det inte mentalt. Det var så fysiskt det någonsin kan bli. Från omkring klockan 1 i natt till klockan 8 i morse kräktes jag konstant typ var 10:e minut. Den ni, den är inte speciellt rolig. Det var bara att härda ut och nu så här på kvällen mår jag skapligt, känns dock som om jag har blivit överkörd av ett tåg. Den obligatoriska "träningsvärken" i magen efter allt hulkande har jag också fått. Yes. Tobias jobbade ju i natt så jag fick klara mig helt själv, dock följde mina söta små katter med mig på toaletten nästan varje gång jag sprang dit.

Har gått upp ur sängen ett fåtal gånger under dagen, mest för vanliga toalettbesök men också för att få något i mig. Tobias har varit snäll och handlat Proviva nyponsoppa och blåbärssoppa. Smakar inget vidare, bara sötningsmedel som jag så innerligt hatar. Tur i oturen är ändå att jag fick hem min nya bok igår, så jag har kunnat läsa den hela dagen. Har bara knappt 100 av de 600 sidorna kvar. Och det är spännande vill jag lova. När den väl är slut måste jag koncentrera mig på pluggandet i stället eftersom det nu är mindre än 2 veckor kvar till tentan. Såg för övrigt igår att jag klarade Externredovisningstentan. Yippie! Himla skönt.

Nu ska jag försöka gå upp och kolla líte TV. Börjar få liggsår efter allt sängliggande idag. Film blir det ikväll, troligtvis Will Smiths nya Seven Pounds.

På återseende.


Mickis

Stackars dig... åh, vi pratade ju precis om det på träningen ju, träningsvärken och hur dåligt man mår (med tanke på linda)

Krya på dig!



PUBLICERAT: 2009-03-10, 21:23:56 | URL: http://siwer.blogg.se/

KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: