2009-03-09
 22:06:50

Måndag

Ännu en ny vecka. Ännu mer att göra.

Vi vann matchen mot Valhamra igår i utklassningsstil, 31-20 och vi var riktigt bra. Skit kul! Kollade herrarna när vi kom hem och även de vann stort, blev väl med en si så där 20 bollar till slut. Hoppas de klarar att gå upp i Allsvenskan, vore hur kul som helst med ett till elitlag i Uddevalla. Efter matchen blev det One Tree Hill här hemma med Anna och Jenny och därefter återigen bio med Tobias. Män som hatar kvinnor sågs och den var verkligen hur bra som helst. Se den!

Idag vaknade jag runt halv 11 av att brevbäraren ringde på dörren. Han gör så när vi får ett paket som han då lägger utanför. Med andra ord så kom min älskade Twilight-bok i dag, för övrigt den sista, Så länge vi båda andas, så jag vet inte hur jag ska klara mig när den är klar. Får börja läsa om dem från början helt enkelt. Sen blev det i alla fall lunch på Cheers, därefter lite strosande på stan med Anna och hennes lillasyster Sofia. Gick sedan hem och läste 100 sidor i min nya bok, den ÄR beroendeframkallande den också. Till slut träning och gym, och nu sitter jag här efter att ha kollat CSI som brukligt.



I morgon blir det skola hela dagen, från 9 till 4. Sista föreläsningen innan tentan nästa lördag, och även sista grupparbetet ska göras. Träning på Sportlife direkt efter skolan och sedan eventuellt ut till Lysekil med Anna och kolla Tobias match.

U2 kommer till Ullevi i sommar, närmare bestämt den 31:a juli. Biljetterna släpps på fredag och vi vill så gärna gå. Men (tänk er ett Tony Irving men..) biljetterna kommer enligt Aftonbladet att kosta minst 1600 kr styck. Frågan är om det är värt så mycket pengar? Troligtvis är det väl det.

Nu blir det boken och lite mer coca-cola. Jag vet, jag är beroende. Av båda.

Ällskar dig T ♥

God natt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: