2009-03-18
 21:05:55

Mitt i veckan

Australia som jag kollade på igår innan jag somnade var verkligen sevärd. Trots att den var tre timmar lång blev den aldrig långtråkig, det hände saker hela tiden. Så se den!

Dagen började med en promenad till Kropps kansli där jag hade möte med Grini. Tycker det var bra att få prata av sig lite om allt möjligt som rör handbollen. Vi kom i alla fall fram till att jag ska ge handbollen en rejäl satsning så att jag kan spela elithandboll nästa säsong (om laget klarar kvalet sen vill säga, och det är jag säker på att de gör), och för att det ska vara möjligt så har jag en rätt jobbig försäsong framför mig. Jag som alltid har avskytt allt som har med uppbyggnadsträning att göra ser, hör och häpna, faktiskt fram emot det! Har helt enkelt insett att det är det som krävs, och framför allt behövs för mitt knä. Vuxenpoäng där.

Efter mötet käkade jag lunch med Jenny på Cheers. Kötbullar med gräddsås stod på menyn,och det var nog det godaste jag ätit på väldigt länge. Riktig mat.

Därefter har hela dagen bestått av plugg, förvånansvärt nog, och lite handbollstittande. Sävehof vann mot Lugi, och de sistnämnda stod upp mycket bra mot vad jag och resten av handbolls-Sverige tror är årets SM-vinnare. Dessutom vann Sveriges herrar kvalmatchen mot Montenegro.

I morgon är det ännu mer plugg på programmet. Sen kommer svärmor och sover över, hon och Tobias ska åka till Karlshamn i helgen och kolla på Fredrik när hans lag spelar SM-slutspel. På kvällen är det träning och match, min sista för säsongen.

Nu blir det Grey's Anatomy och sen Changeling innan jag somnar.

Auf wiedersehen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: