2009-03-17
 22:14:33

Omotivation på hög nivå

Är så trött på att plugga nu så jag tror att jag spyr. Håller på att sammanfatta all de 15 engelska kapitlen som ska kunnas till på lördag. Jag har avverkat två tredjedelar och detta har resulterat i 20 sidor i Word. Hur sanslöst är inte det? Kommer det till slut bli 30 sidor som jag ska kunna? Helt osannolikt sjukt. Över hälften är kunskap jag aldrig någonsin kommer att ha nytta av.

Träningen idag gick fin fint, knät verkar bra igen så detta är väl nåt jag kommer få leva med. Att det ibland kommer att kännas som om någon sticker en kniv i benet på mig. Yippie. Men, jag är glad så länge det inte är oftare och värre. Bara jag kan spela handboll så är jag nöjd. Ska faktikst bli kul med en försäsong så att jag kan bygga upp min fruktansvärt otränade kropp.

I morgon ska jag ha ett litet möte med Grini, våran co-trainer. Ska bli trevligt, gillar honom skarpt.

Nu blir det sängen för att kolla klart Australia.

Natti natti.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: