2009-03-25
 14:53:11

Onsdag? Jag som trodde det var torsdag.

Inledde dagen med en runda till tvättstugan. Jag behövde bara ta det sista för Tobias var så snäll och gick upp vid 7 och började. Sen iväg till Hawaii för att bättra på brännan till morgondagens Idrottsgala och därefter hämtade vi våra nya och omsydda klänningar hos Kino (Annas mammas kompis). Hon hade verkligen fattat precis hur vi ville ha dem så de blev topp notch! Lunch på Cheers följde och jag som trodde att det var torsdag var givetvis jätte sugen på pannkakor. Tyvärr dödade Anna min glädje med att säga att det faktiskt bara var onsdag. Tack! Anna som för övrigt först trodde att det var måndag. Varför detta Anna? Har inte de senaste dagarna varit som de brukar kanske? Hahahaha! På vägen hem handlade jag en liten svart väska till i morgon samt lösnaglar. Tänkte fixa till det lite extra nu när vi inte tränar handboll på några dagar.

Sista seriematchen innan kvalet spelades igår. Bortamatch mot Sävehof låter riktigt svårt. Och det var det också. Förlust med 33-19 och tyvärr är det så att det var rättvisa siffror. bra är Sävehof just nu. Helt beundransvärt hur de kan hitta motivation inför varje match när de i snitt vinner med 10 bollar. Sjukt imponerande.

Ikväll blir det träning, och säkerligen en jobbig sådan eftersom vi inte har någon förrän på måndag. Dessutom blir det till att spela in matchen på svt24 mellan Alingsås och Lindesberg.

Nu ska jag försöka sälja lite av all min studentlitteratur jag har samlat hemma på hög. Lite extra klirr i kassan är alltid uppskattat.

Förresten, grattis Kropps herrar till platsen i Allsvenskan! Vet att det var i söndags men hellre sent än aldrig som man säger.

På återseende.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: