2009-03-05
 14:52:30

Räkfrossa

Vaknade kockan 7 i morse och kände bara NEJ. Jag har inte sovit speciellt mycket i natt, har väl vaknat en si så där femtioelva gånger, främst för att våran minsta katt Mimmi börjar bli könsmogen (heter det så?). Hon tjuter, morrar, brummar och ska ha sin jätte fräscha ända i ansiktet på en. Mycket inbjudande. Nej. Får beställa en tid hos veterinären snart för sterilisering. Men i alla fall. Jag tog ledigt från skolan idag, somnade om och vaknade typ 11 igen. Tänkte att eftersom våra föreläsningar inte ger någonting överhuvudtaget så läser jag själv i min bok. Det är nämligen precis samma sak som våran lärare säger på lektionerna. Så efter att ha ätit lunch på Cheers gick jag hem och plöjde igenom ett kapitel, tar snart ett till och ikväll blir det ett tredje.

Annars är det som vanligt träning ikväll, och om inte mötet efteråt drar ut för långt på tiden så blir det räkfrossa på Cheers. Är rätt så sugen på det vill jag lova. Äta så mycket räkor man vill, vitlöks- och vanliga baguetter, massa aioli och en stooooor cola. Kan det bli bättre? Tror inte det.

Det verkar som om Åhus planerna snart är smidda. Det är en mindre tradition man inte missar i första taget. Att vi i år dessutom inte ska spela i 2 klasser utan bara i en och lite mer på skoj ska bli himla kul. Och att vi troligtvis ska bo på Strandhotellet gör givetvis inte saken sämre.

I morgon är det ingen skola, men på kvällen ska vi på inflyttningsfest hos Daniel i min klass. Ska bli hur kul som helst.

Nu blir det ännu ett kapitel i Services Marketing.

Bye, bye.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: