2009-03-11
 21:28:26

Seven Pound

Såg Will Smiths nya film idag, Seven Pound. Så sjukt bra. Så sjukt tragisk, Så sjukt fin. Så sjukt sorglig. Tänker inte avslöja någonting men se den säger jag bara. Läste även klart min bok, och den var kanske inte så bra som jag hoppats på, men den var bra ändå. Riktigt bra. Det här plus att gå ut en snabbis och handla med Tobias är allt jag har orkat med idag. Kollade även lite på frågorna som ska besvaras till i morgon med gruppen i skolan. Har med andra ord inte gjort många knop idag. Jo förresten, jag lagade paj dessutom. Den blev sådär. Bättre lycka nästa gång.

I morgon blir det som sagt en tur till skolan för att göra arbete. Min goa grupp har gjort en hel del nu när jag varit sjuk så det är inte mycket kvar, hoppas jag kan bidra med lite men förmodligen kan de bra mycket mer än mig. På fredag måste jag börja råplugga inför tentan. I morgon kväll är det b-lags match igen, den här gången mot Kärra. Hoppas jag orkar spela men det ska nog inte vara några problem. Eftersom det är sista matchen för säsongen jag kan vara med på så ska det mycket till för att jag inte ska orka. Så det så!

Nu ska jag kolla klart Grey's Anatomy, sen blir det sängen med Services Marketing. Mindre kul men det kommer göra mig trött och då somnar jag fortare.

Dessutom; grattis Elin till landslagsplatsen!

God kväll.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: