2009-03-30
 17:12:25

Sex and the City

Sitter och kollar Sex and the City och ska så fort avsnittet är slut bege mig till hallen för träning. Handboll och styrka står på schemat idag. Vi har fått en förvarning om att det kommer bli en tuff vecka, ska bli skönt att veta att man lever.

Annars har dagen bestått av massa plugg. Har seminarium i morgon där vi ska diskutera en bok om organisationsmetaforer, och jag hoppas verkligen att det inte är ett sådant där när man får en fråga av läraren som man ska besvara inför resten av klassen. Jag har  nämligen inte förstått någonting av boken, trots att jag läst vissa delar flera gånger, så jag ligger inte bra till inför morgondagen om man säger så. Hoppas på att jag kan lära mig av att lyssna på de andra i stället.

Nu är det paus och jag ska gå och stoppa in linserna och sätta upp håret. Kul att veta va?

Vi hörs.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: