2009-03-22
 14:38:27

Skämmes!

Nu har jag inte bloggat sedan i torsdags. Vad hände där liksom? Nåväl, här kommer en uppdatering om vad jag haft för mig senaste dagarna:

♥ Torsdag: Plugg hela dagen och sista matchen för säsongen mot Kärra på kvällen. Riktigt sur förlust med en boll, trots ledning med 6 i halvlek. Total kollaps kan vi kalla det.

♥ Fredag: Plugg med Johanna hela dagen i Trollhättan. På kvällen tacos, chokladpudding och chips med Anna, Lina, Book och Martinsson. Kollade Så ska det låta och Grillad.

♥ Lördag: Upp kl 6 för att åka till Johanna och äta fruktost innan tentan. En tenta som jag inte har en aning om hur den gick. Kan vara ett VG lika väl som ett underkänt. Sedan sista hemmamatchen för a-laget. Trots att de ledde hela matchen så gick Spårvägen förbi sista tio minutrarna och vann med två. Synd för en vinst hade varit bra för självförtroendet nu innan kvalet börjar. Vidare följde kycklingkebab med Anna innan vi begav oss ut i vildmarken till Dagis. Hon och Jossan bjöd på barnkalas med fiskedam och tårta.

♥ Idag: Gick upp vid 12, fick sedan för mig att städa HELA lägenheten. Damma av allt, byta sängkläder, diska, dammsuga, torka golven. You name it. Tog en si sådär 2 timmar men det var det värt. Nu blir det duschen och sen iväg till hallen för att kolla herrarna när det förhoppningsvis vinner och går upp i Allsvenskan. Givetvis är ju Sveriges kvalmatch samtidigt som One Tree Hill och det är nog inte så populärt om jag struntar i att spela in handbollen. Så får försöka hitta OTH på nätet i stället.

På återseende.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: