2009-03-10
 19:03:19

Ny lista

1.Tre namn jag lyssnar till: Malin, Mallan, Hellgren.

2. Någonting jag tycker om med mig själv: Att jag är genom snäll och aldrig skulle kunna göra någon illa, i alla fall inte med flit.

3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag inte alltid vågar stå på mig när jag borde göra det.

4. Detta är jag rädd för: Att dö för tidigt, att bli ensam, att behöva sluta spela handboll.

5. Tre saker jag vill varje dag: Skratta, spela handboll, prata med min familj/vänner.

6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Sluta dricka cola, sluta bita på naglarna, sluta äta godis.
7. Detta tycker jag om att göra: Umgås med vänner och familj, spela handboll, kolla på film, resa.

8. Detta vill jag göra just nu: Träna (är sjuk idag och får därför inte göra det)

9. Bästa känslan: Rättvisa

10. Värsta känslan: Ångest

11. Följande egenskap(er) ser jag gärna att min partner har: Snygg, stora muskler.. Skämt åsido, är inte så kräsen men någorlunda intellekt och utseende är ett plus.

12. Är du kär just nu: Väldigt.

13. Jag vill gifta mig: Tror faktiskt inte det, men man ska aldrig säga aldrig.

14. Följande tre saker vill jag göra innan jag dör: Resa jorden runt, bygga mig ett eget hus, få barn.

15. Min käraste ägodel: Min säng.

16. Något jag vill ha i present: En massa nya kläder.

17. Detta har jag på mig just nu: Eftersom jag ligger sjuk och inte har gått upp ur sängen idag: ett hallonrött stort linne från H&M och trosor.

18. Favoritkläder: Träningskläder, eller klänningar (även om jag inte klär speciellt bra i dem).

19. Favoritdjur: Katter så klart.

20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Är allätare och lyssnar på det mesta. Från Linkin Park till Eva Cassidy.

21. En av mina favoritlåtar för tillfället: Your guardian angel - The Red Jumpsuit Apparatus.

22. Skola - roligaste/tråkigaste ämne: Historia roligast, kemi tråkigast.

23. Stjärntecken: Vädur.

24. En bok jag gillar: Börjar bli tjatigt, men alla i Twilight serien.

25. En film jag gillar: Måste ta två; The Notebook & Twilight.

26. Värsta människan på jorden: Har ingen specifik i tanken, men alla som misshandlar och begår övergrepp.

27. Favoritdoft: Dolce & Gabbana - The One

28. Detta äter jag gärna: Mat och godis.

29. Dricker helst: Cola och mjölk.

30. Favoritgodis: Sura nappar och choklad.

31. Hit vill jag gärna åka på semester: Thailand och USA.

32. Färg på mina ögon: Blågröna.

33. Min längd: 176 cm.

34. Jag tror på: Kärlek

35. Jag spelar: Handboll

36. Person jag beundrar: Många.

37. Så här bor jag: Med sambo och 2 katter i en 2:a på typ 60 kvadrat.

38. Antal döda krukväxter i hemmet: Ingen eftersom jag inte har några levande växter alls.

39. Det här tänder mig: Självsäkerhet.

40. Det här gör mig avtänd: Överdrivenhet. (Är det överhuvudtaget ett ord?)

41. Favoritfärg: Lila.

42. Favoritcitat: "Dom vill ge oss en tredjedel av intäkterna, men vi sa att vi ska ha minst en fjärdedel."

43. En hemlighet jag vet: Delar jag givetvis inte med mig av.

44. Bästa present jag fått: TV:n nu i julklapp var ju inte fy skam, inte min dator heller.

45. Senast köpta skiva: Oj, det är alldeles för längesedan för att komma ihåg.

46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Tjaa, jag är väl rätt så nöjd över det mesta.

47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Mina ärriga ben.

48. Udda förmåga/egenskap: Kan nästan gå ner i spagat, eller är det split?

49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: En björn.

50. Jag utmanar: Anna , Jossan, Mickis, Tobias, Helen.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: