2009-03-27
 22:20:45

Lista

Lovar du att vara ärlig? I promise.

Du heter: Malin Elisabeth Hellgren

Smeknamn: Mallan, Molly-Polly, S-M, Glajjan eller nåt annat löjligt.
Låt som när du är ledsen sörjer till? David Gray - This years love eller Eva Cassidy - Fields of gold

Beroende av: Kärlek. Och kanske mobilen. Och tv. Och kanske coca-cola...

Vem behöver du mest just nu: Min mamma, pappa och lillebror vore inte fel att ha här nu.
Vad tror folk om dig? Att jag är perfektionist och bra på allt.
Stämmer det? Verkligen inte. Jag är dålig på ganska mycket. Tex höra av mig till folk jag bryr mig om. Perfektion är inget jag eftersträvar, hur kul kan det vara att vara perfekt?

Vad får du oftast komplimanger för? Eftersom jag är sjukt dålig på att ta åt mig komplimanger så har jag svårt att svara på den.

Vad säger du för att imponera på någon? Jag kan nog inte imponera. I så fall med att säga att jag läser till civilekonom, om det nu imponerar på någon.

Hur imponerar man på dig? Med att ha humor, självförtroende och charm.
Brukar du skratta för dig själv? Väldigt ofta.
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: "Har inga batteri på mobilen. Möter dig tio i. Puss"
Var bor du? Uddevalla

Trivs du där: Som fisken i vattnet.
Äger du några converse: Nej men jag ska köpa ett par nu i vår. Vita.

Sprit, cider, vin eller öl: Vin.

Brukar du bli för full: Det var många år sedan. Fan, jag låter så mycket äldre än jag är.
Vad har du för mobil operatör: Tele 2. Cheep you know.

Är du allergisk mot något: Jag tror det men har inte fått det bekräftat. I så fall pollen. Och förresten, myggor.
Har du haft sex idag: Njet.

Nästa mål i ditt liv:  Att spara mer pengar. Boring, jag vet.
Hur svarar du i mobilen: "Hej, det är Malin"

Vem ringde du senast? Tobias.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Hmm, ingen aning.
Antal timmar sömn inatt: 9 timmar

Sov du ensam: Nej.
Brukar du komma i tid: Ja, eller tidigare. Aldrig sent.
När mår du bra: När jag får umgås med de jag tycker om och göra det jag tycker är roligast.
När blev du fotad senast: Igår.

Hur känner du dig nu: Rastlös, halvtrött, mätt, tillfreds.
Vanligaste färg på dina kläder: Svart eller vit
Vad tycker du om fötter: Ganska vidrigt.

Vad saknar du: Inte vad utan vem. Min moster Inger.

Hade du en bra kväll igår: Absolut, Idrottsgala med laget.

Favoritdryck på morgonen: Apelsinjuice.
Rakar du benen: Ja, men alldeles för sällan.
När brukar du oftast gå och lägga dig: Oftast mellan 22 och 23.

Sysslar du med någon idrott: Ja, handboll.
Vill du hellre ha mail än brev: Spelar ingen större roll.

Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag vet faktiskt inte. Nej jag tror inte det, den växer fram.
Har du spytt offentligt: Nej, faktiskt inte.
Vad skulle du göra om du vore kille för en dag: Det klassiska; kissa ståendes.
Är du nöjd med ditt liv: Ja, i stort sett.
Är du bortskämd: Jag är nog det ja. Av mina föräldrar.
Vad gör du i morgon: Pluggar, jobbar lite i cafeterian i hallen och går ut med tjejerna.
Vad är det värsta du vet? Att bli sårad eller rädd.

Hur mycket pengar brukar du slösa på en vecka? Beror på när i månaden det är. Genomsnittligt 800 kr typ.

Vad längtar du till? Tills skolan är över och sommaren.

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja det hoppas och tror jag verkligen.

Vad använder du för shampoo? Just nu Joico. Nåt Jossan har tvingat på mig. Annars gillar jag Barnängen.

Vad är det finaste du fått? För att lägga så lite vikt vid materiella ting som möjligt; kärlek.

En speciell dag du minns: När jag och Tobias förlovade oss så klart.
Hur gammal är du: 22 om några veckor.

Tycker du om någon just nu: Tobias, min familj och mina kompisar.

Om fem månader: Har skolan börjat igen och jag är i topp form i handbollen. Önsketänkande.
Du samlar på: Erfarenhet. Äkta Advokat-Madde svar.
Gröna eller röda äppeln: Röda med lite grönt i.

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Tobias eller mamma.
Gillar du golf: Hade gärna börjat spela om tid funnits.
Vilken tid gick du upp idag: 09.30
Har du sovit i din egna säng inatt:  Givetvis.

Har du strumpor på dig nu: Ja
Är det okej att gråta: Mer än okej. Fast det beror också på anledningen.

När grät du senast: Idag när Tobias ställde sig på min fot.
Vad skulle du göra om du vann en miljon: Shoppa, resa, ge bort, spara.
Bär du glasögon eller linser: Glasögon oftast men linser när jag tänar/spelar.

Tycker du det är viktigt att ha märkeskläder: Nej, men det kan vara kul.
När går du upp ur sängen en helgmorgon: Typ 10.30

Har du piercing: Öronen och naveln.

Vill du gifta dig: Njaaa..
Vill du ha barn:
Japp, en tjej och en kille. Går det att beställa?
Solar du ofta: Så ofta vädret tillåter, och solarium då och då.
Är du bra på att laga mat: Skulle vilja säga att jag kan vara grym. Riktigt grym.
Är du flygrädd: Nej, inte alls.
Hur vig är du: Mer än man kan tro.
Är du musikalisk? Ja det skulle jag väl vilja säga. Man behöver inte sjunga bra för att vara musikalisk.
Vad dricker du helst när du är törstig: Iskallt vatten.
Vilken är din favoritglass: Snickersglass eller hallonsorbet.
Tror du på ett liv efter döden: Något finns det säkert.

Tycker du om sushi: Väldigt mycket.

Vad äter du helst när du ser på film: Godis så klart.

Bor dina föräldrar tillsammans: Jajemän.

Har du tandläkarskräck: Nej, inte alls.

Är du morgon- eller kvällsmänniska: Kvälls.
Vilken ögonfärg har du: Blågrön

Har du någon gång gråtit dej till sömns: Ja, alldeles för många gånger.
Biter du på naglarna: Ja tyvärr.

Hur ofta tränar/motionerar du: 4-6 dagar i veckan.
Senaste låt du hörde: Sean Kingston feat Brandy & The game - Right Here (remix)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: