2009-03-04
 15:04:45

Wednesday

Kom hem från skolan nyss. Trodde vi skulle hålla på hela dagen men när klockan nyss slått över 13.00 så skrev Johanna de sista raderna på datorn. Gött, då han jag hem och äta samt power nappa innan träningen. Ingen kort PN heller, hinner hela 2 timmar om jag så vill. Håller mig dock till en drygt, sen måste jag dammsuga innan Tobias kommer hem. Han kan gott få en känga här i bloggen om hur fruktansvärt dålig han är på att städa. Eller ja knappt städa, han kan inte ens stänga av duschen riktigt eller dvd:n efter sig innan han går till jobbet. Sopor som skulle tas ut står kvar innanför dörren och luktar gammal fisk. Datorer och sladdar samt deodoranter och tandborstar överallt i lägenheten. Klädkartonger bara slängda på golvet i köket. Blir rätt så vansinnig om man säger så. Men ni förstår, han hinner inte på morgonen innan jobbet. Tilläggas ska då att han börjar 11 och gick upp 8. Dessa 3 timmar har i stället gått åt till att titta på inspelad handboll och datorn. Okej, men då förstår jag. Det är ju så himla viktigt. Nog om detta, han lär ju bli skogstokig och säga att jag bara hittar på ändå. Han ÄR faktiskt duktig på att diska och tvätta. Då och då :)

Ikväll är det träning på tapeten. Hoppas den blir skoj och går bättre än den förra. Ser fram emot Grey´s Anatomy ikväll med, det slutade ju så bra, och för en gångs skull romantiskt,förra veckan.

Ska försöka somna till House nu.

På återseende.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: