2009-03-29
 21:57:33

Weekend

Vaknade kl 11.15 idag och insåg att den egentligen var 12.15. Jäkla sommartid. Eftersom jag skulle fått en del läst i min alldeles underbara (NOT) bok Organisationsmetaforer innan matchen i Göteborg så fick jag helt enkelt lägga på ett kol. Det värsta med sådana böcker är att de går så sakta att läsa. Man plöjer sig igenom en mening och sen kommer man på "vad fan har jag läst?". Sen är det bara att ta om från början. Vi hade siktat på att komma iväg vid 14, det brukar innebära att vi är iväg vid 14.30, och vi kom iväg tjugo över. Kors i taket! Vi hann till och med se uppvärmningen, detta trots att vi snurrat runt och kört fel både en och två gånger inne i Göteborg. Vi lär oss aldrig. Av någon konstig anledning kommer vi alltid ut på motorvägen när vi absolut inte ska det. Idag var det dessutom ombyggnation av Tingstadstunneln och hade vi kommit in i den kön så hade vi inte kommit ur förrän ett par timmar senare. Sjuk kö var det.
Matchen var i alla fall bra, synd att inte RIK kunde hålla undan och vinna. Jag har dessutom en ny idol, som för övrigt är 3 år yngre än mig, Linus Arnesson. Herre-jävlar-i-min-lilla-lödda vad bra han är! 

Tobias har skaffat Spotify, hur bra är inte det då eller? Nu behöver man inte vara olaglig och ladda ner låtar utan man kan lyssna när som helst helt lagligt.

Nu blir det ett kapitel i boken innan jag lägger mig och kollar tv resten av kvällen. I morgon stundar mer plugg, tvättning och träning.

Har vi världens sötaste små katter eller vad?




På återseende.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: