2009-10-10
 12:42:44

Cut it like it's hot

Kort resumé sedan sist:

♦ Varit hos Jossan och fixat håret. Samma längd men klippte hellugg. Även ny färg (mörkbrunt med mycket rött i).
♦ Träffat Emelie och Gabby. Skit kul.
♦ Göteborg med Jenny. Shoppade dock inte så mkt, men Tobias fick ett par röda Converse av mig.
♦ Kollade även handboll i Göteborg. Lina var grym!
♦ Fått mer pengar för knät, den här gången för alla ärr.
♦ Tränat och haft föeläsning med Malin om mentalträning.
♦ Tränat igen, och igen.

Idag blev det tidig träning på Sportlife med Jossan och Jenny. Tog dock inte ut mig extremt mycket, ska ju spela match i morgon och då är det ju en fördel om jag orkar ta mig framåt och lyfta armarna. Troligtvis kommer mamma och pappa hit och tittar, ska även lura med mig dem ut till Torp för att inhandla en cykel. Måste dessutom besöka Stadium och köpa ett par nya tights att springa i ute under våra löppass (de jag vill ha var slut i hela Göteborg igår) samt en ny sport-BH.

Den här lördagen fortsätter med ett varmt bad och sedan blir det till att bege sig mot hallen för att, forhoppningsvis, se herrarna ta sina första poäng i årets allsvenska. Håller tummarna. Ikväll blir det väl fotbollsmatchen mellan Sverige och Danmark, troligtvis ensam. Ibland är det bra skönt att bara bädda ner sig i soffan helt själv och äta glass direkt ur paketet. Colan drick givetvis också direkt ur. Tobias är i väg hela dagen för bortamatch mot Guldkroken så därav ensamheten. Hoppas givetvis att även de vinner.

Idol drog igång på allvar igår dessutom. Hann inte hem för att se det, men efter att ha sett klippen så kan man (föga överraskande) konstatera att Erik, Mariette och Tova var bäst. Surprise. 









KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: