2009-10-21
 14:32:07

Finally

Nu har jag äntligen hittat en Iphone. Givetvis använde jag Internetgirot den här gången, jag kan alltså inte bli lurad igen. Bra det. Hoppas jag får den i morgon eller på fredag, vore trevligt innan helgen.

Är nyss hemkommen från en mycket god lunch på Cheers med Jenny. Hon åt pytt-i-panna, men eftersom jag och Tobias åt det igår så blev det pasta med sweet chili-kyckling för min del. Mycket gott.

Har dessutom varit och köpt Dan Browns nya bok Den förlorade symbolen. Det är fortsättnigen på Da Vinci koden samt Änglar och Demoner. Antar att han har skrivit den för att en till film ska göras. Känns som om han kan få rätt bra betalt för en sådan. Hur som helst har jag stora förväntningar på den eftersom de två första är så överjävligt bra. Var även och hämtade nya linser hos optikern. 1800 kr gick det kalaset på, himla rolig utgift det där. Dock är det ju ett måste om jag ska kunna se något när jag spelar handboll. Annars har jag ingen susning om vart bollen kommer eller vart/till vem jag föser iväg den.



Nu blir det effektivt plugg i ungefär 2 timmar, därefter väntar löpträning med Anneli. Är inte jätte sugen, har en jäkla rinnsnuva och börjar få tillbaka den där osköna rethostan, men det är bara att bita ihop. Vi har dessutom lagt passet lite tidigare, vilket innebär en tidigare hemkomst än vanligt. Me like.

Sayonara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: