2009-10-23
 15:17:19

Friday I'm in love

Undrar hur många som har den rubriken varje fredag? Kan tänka mig att den är mer än 1 i alla fall. Hur som helst, sedan jag skrev i morse så har jag hunnit med att somna om, fått skäll av Tobias för att jag somnade så att han fick gå hela långa vägen ner till tvättstugan och hämta upp allt, lagt in tvätten, diskat, städat, pluggat och lekt med katterna. Har dessutom lärt mig hur man lägger in egna ringsignaler på Iphone, och vet ni vad? Min alldeles egna kommer i eftermiddag! Tjoho!

Hur jag ska spendera fortsättningen av denna dag är oklart. Tobias åker till Skövde för match direkt efter jobbet och är hemma sent ikväll. Jag ska i alla fall plugga lite till samt gå och handla. Kan ju inte vara själv hemma med skolböckerna utan en massa gott att äta. Det förstår ni väl? Tänker laga min favoriträtt idag eftersom Tobias inte gillar den, osttortellini med gorgonzolasås och stekta färska champinjoner. Kött kan man ju givetvis ha till, men det är inget måste för mig. Helt sjukt jäkla underbart gott ändå. Till efterrätt kör jag antingen hallonsorbet eller en liten, med betoning på liten, godispåse. Har ätit på tok för mycket godis det sista. Antar att jag kommer sitta bänkad framför Idol ikväll, finns väl inte så mycket annat att titta på.

Nej, nu tar jag en paus från allt vad plugg och städ heter och kollar ett Gossip Girl-avsnitt.

Hej svejs!



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: