2009-10-04
 11:32:06

Gameday

Så, nu är tentan genomförd och jag har som vanligt ingen som helst aning om hur det gick. Lika ovisst som alltid. Stressade dock lite i slutet eftersom jag behövde hinna med en buss för att inte missa matchen mot Rimbo. Återstår att se om det var ett dumt val av mig.

Tjejerna vann för övrigt otroligt enkelt mot Rimbo. 13 bollar blev segermarginalen till slut, och det kan ju för många låta mycket i en match mellan två elitserielag. Men, målskillnaden kunde, och borde, ha blivit betydligt större.

Resterande del av eftermiddagen och kvällen tillbringades hemma hos oss. Fick sällskap av Anna, Jossan, Jenny, Mickis och Elin. Vi kikade mest på tv, bland annat Alingsås Champions League match mot Hamburg samt diverse olika repriser av Superstars.

Den här dagen har knappt börjat än. Vaknade runt 9-tiden men har sedan dess legat i sängen med datorn på magen och en katt på vardera sida om mig. Har läst bloggar, kollat lite handboll och kläder samt sett sista avsnittet på nya säsongen av One Tree Hill. Hittade förresten lite smått och gott på Asos hemsida som jag mer än gärna skulle klicka hem.

                    

Nu får jag nog gå och och röra lite på mig. Får väl plocka i ordning här hemma lite. Skjuter på städningen till i morgon, är nämligen ledig eftersom nästa kurs börjar på tisdag. Dock ska man väl egentligen börja läsa på lite så att man kommer någorlunda förberedd. Så jobbar inte riktigt jag. Jag läser hellre efteråt, har en tendes att inte förstå ett smack annars. Tobias är för övrigt ute och springer sin dagliga runda så när han kommer hem blir det mat. Därefter är det bara att invänta samlingen 14.45. Matchen börjar runt 5 och vi möter som sagt Partilles b-lag. Wish me luck!

Sayonara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: