2009-10-28
 17:40:48

Lill-lördag...

... är det idag ja. Men vad spelar det för roll? En helt vanlig onsdag kallar vi det i stället.

Idag har det varit föreläsning i skolan för hela slanten. Min hjärna går på högvarv och jag är helt matt efter all kunskap jag insupit. Eller ja, i alla fall försökt att insupa. Återstår att se på tentan om jag faktiskt har lärt mig något.

Hoppade över träningen igår på grund av dunderförkylning och halsont. Samma sak blir det idag, det har inte gett med sig och jag har, efter många år av tjat från mamma, insett att man inte ska träna med halsont. Så  jag håller mig bredvid och hejar på idag. Vi ska dessutom vara där en halvtimma innan träningen för att lyssna på någon från IF skadeförsäkring om vad det innebär att ha en sådan.

Väl hemma så kommer jag slänga mig i sängen och sova med en gång. Har nog sovit en si så där 4 timmar i natt och i morgon blir det till att ställa klockan på halv 5. Ja, ni läste rätt. Jag, Anna och Jenny ska nämligen bege oss iväg till Ullared. Får väl se hur det blir när vi väl är där, huruvida man blir påkörd med kundvagnen av ilskna kärringar eller inte. Tror att det är jag som den här gången ska stå för påkörningarna.

Nu: Gossip Girl och havregrynsgröt.

Sayonara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: