2009-10-13
 10:18:45

Sjukaste grejen

Igår landade det ett inbjudningskort i min brevlåda till en höstfest på Sunningen (i Uddevalla) som ska hållas av Karin och Joakim. Det står det gamla vanliga om att medtaga egen dricka och ett glatt humör så står de för en lättare förtäring. Nu är saken bara den att det finns inget nummer eller liknande att OSA till, bara att man ska göra det så fort som möjligt, men det värsta av allt är att JAG KAN INTE KOMMA PÅ VILKA DESSA MÄNNISKOR ÄR! Jag har tänkt och tänkt men jag vet verkligen inte vilka det är. Eftersom det inte finns mer info på inbjudningskortet (som är fint och låg i ett väldigt fint kuvert med mitt namn på samt adress) så måste jag ju låta det rinna ut i sanden. Så vida inte Karin eller Joakim, eller någon annan som vet vilka dessa är för den delen, hör av sig till mig. Ber så hemskt mycket om ursäkt redan nu för eventuella pinsamheter när det kommer fram vilka Ni är.

Herregud.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: