2009-10-21
 20:41:21

Träning

Phu, träningen idag var trög. Men precis som alltid så är det förbannat skönt när den är avklarad. Eftersom det endast var typ 3 grader "varmt" när vi var ute och sprang så kan ni ju tänka er hur stelfrusen jag var när jag väl kom hem. Ett riktigt, riktigt varmt bad rådde dock bot på bland annat tår utan känsel.

Eftersom Anna är ledig nästa vecka så kom hon på den brillianta idén om att åka till Ullared och shoppa. Så på måndag beger vi oss troligtvis iväg och det verkar som att vi får med oss Jenny också. Fler kan man knappast inte vara i en bil, för man måste ju få plats med allt man inhandlar. Passar bra nu när det ändå börjar närma sig december, det innebär ju att man kan försöka handla alla julklappar (till dem som förtjänar det) på en och samma gång. Toppen.

Nu blir det faktiskt fotbollstittande för min del. Det enda som går att se på tv:n i kväll är Grey's Anatomy, och de avsnitten har jag ju redan sett. Underhåller mig i stället med Real Madrid - Milan. Ibland är det bra att ha TV1000 kanalerna.

Avslutar inlägget med en riktigt bra låt. Ni som hänger med på bloggen har nog förstått vid det här laget att min musiksmak inte går att kategorisera. Jag gillar verkligen allt, undantaget skrik-hårdrock och dansband.





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: