2009-10-26
 23:02:22

Trötter

Efter en dag med plugg och träning är jag helt slut. Detta trots att jag gick upp rätt sent i morse och dessutom tog en power nap innan träningen. Antar att det beror på att det är så jäkla mörkt hela tiden nu efter att man ställt om klockan. Äter ju trots allt både vitaminer och tar järntabletter, så det kan inte bero på någon brist av dessa.

Träningen var för övrigt rätt rolig idag. Vi började med att lyssna på en ny låt som Linda fixat som eventuell inspringningslåt på matcherna. Den var faktiskt himla bra. Därefter blev det både anfallsträning och kontringsträning. Sen avslutade vi med styrka och sist men inte minst ägg- och kalkonmackor.

Väl hemma blev det som traditionsenligt CSI. Har dessutom gjort ytterligare 2 skoluppgifter, vilket innebär att jag har 2 färre att göra i morgon. Gött.


Fortsättningen av veckan ser ut som följande:
 
Tisdag: plugg, träning och bankrådgivning kl 10 med Margareta från Swedbank.
Onsdag: skola hela dagen och handbollsträning på kvällen.
Torsdag: Ullared med Jenny och Anna. Träning på kvällen.
Fredag: plugg och fredagsmys med Tobias. Dessutom tvättning på kvällen.
Lördag: a-lags match, mamma & pappa kommer hit och hälsar på.
Söndag: plugg, annars en väldigt lugn och händelselös dag.

Nu blir det sängen tillsammans med datorn, tänkte kolla dagens damhandbollsmatch mellan Eslöv och Sävehof som sändes via webben. Eftersom det är måndag så innebär det att Tobias jobbar natt och jag får således sova ensam med mina små älsklingar på varsinn sida. Kan lova er att de tycker att det är bra skönt att kunna sträcka ut sig på halva sängen. Annars är de ju förpassade till att dela med mig, alltså jag och två katter på en 90 cm madrass.

Uppgång 09.30 i morgon och inte en minut senare. Klockan 10 ringer Swedbank-Margareta och då bör jag vara inloggad på internetbanken, ha framme alla papper om min pension och något så där klar i huvudet.

Bye bye.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: