2009-10-14
 18:40:14

Yack!

Efter en heldag i skolan är jag helt slut. Bara för att jag inte gör någonting alla andra dagar så blir det så här. Nåväl, jag lärde mig en hel del  på lektionen i alla fall. Alltid något.

Fixade för övrigt en Iphone till Tobias häromdagen på Tradera eftersom hans bara gick sönder huxflux. Den kom idag och jäklar vad den är go. Nu ska jag också ha den. Att han dessutom fick den för (i sammanhanget) ynka 1800 kr gjorde inte saken sämre. Den är i perfekt skick och fungerar hur bra som helst. Nu letar jag också efter en till ett förmånligt pris. Hade i stort sett klart med en idag för 1700 kr, men han hann precis sälja den när jag bestämde mig för att tacka ja. Typiskt. Jag letar vidare och tänker inte ge mig i första taget.

Nu är det dags att byta om inför träningen och stoppa in linserna. Hoppas fingret går med på att kasta iväg och ta emot bollar idag. Det måste det, annars får jag psykbryt. Ska försöka få Nicky att sluta bita på sina klor innan jag går också, det är ett helvetiskt obehagligt ljud som hon genast måste sluta med.

På återseende.




KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: