2009-09-28
 21:15:37

Unnecessary facts

Allmänt:
Namn: Malin Elisabeth Hellgren
Piercingar: Ett hål i vardera öra, och ett i navel. (Funderar på om jag är för gammal för det..)
Tatueringar: En än så länge, långt ner på vänstra sidan av magen. Troligtvis en till snart.
Längd: 176 cm.
Skostorlek: 39-40.
Hårfärg: Mörkbrunt.
Är du kär i någon: Ja, i min Tobias.
Önskar du att du bodde någon annanstans: Ibland. I så fall i Lidköping igen.
Tänker du på självmord: Nej, jag tycker det är på tok för själviskt. Kanske hemskt att tycka så.
Tycker andra att du är attraktiv: Tobias i alla fall, sen hoppas jag på att det i alla fall finns någon mer.
Vilket shampoo använder du: Olika, men mest Barnängen. 
Vilken parfym använder du: DKNY, Calvin Klein och Britney.
Vad är du rädd för: Ormar.
Gillar du att tvätta: Nej, jag avskyr det.
Gillar du Berg-och-Dalbana: Absolut.


Senaste:

Film du hyrde: The Express, en sann historia om amerikans fotboll. 
Film du köpte: Ingen aning, det var ett bra tag sen.
Låten du lyssnade på: Empire State of Mind - Jay-Z feat. Alicia Keys.
Låten du hade på hjärnan: I Gotta Feeling - The Black Eyed Peas.
Låten du laddade ner: Linkin Park - Leave out all the rest.
Personen du ringde: Mamma.
TV program du tittade på: Idol (just nu).
Personen du tänkte på: Min lillebror (eftersom han precis loggade in på msn).


Favorit:

Mat: Smördegsinbakad fläskfile med färska champinjoner och vitlökscreme.
Låt: Stor omsättning där, men just nu Linkin Park - Leave out all the rest.
Sak att göra: Sova och äta. Utan tvekan. Och pussas förstås.
Sport: Handboll.
Dryck: Coca-Cola.
Kläder: Oftast leggins och någon tunika, annars träningskläder.
Film: A Walk to Remember, The Notebook, Dejua-vû.
Bil: Volvo XC60.


Antal:

Gånger du varit kär: En
Gånger ditt hjärta brustit: Oj, det har i alla fall hänt.
Hjärtan brustit på grund av dej: Inte vad jag vet om.
Gånger ditt namn varit med i tidningen: Väldigt många gånger, med tanke på handbollen.
Ärr du har på kroppen: Ingen aning. Har 10-11 st bara på vänster knä.


Senaste:
Bok du läste:
Så länge vi båda andas - Stephenie Meyer.
Personen du fick mail av: H&M.
Personen du fick brev av: Brev och brev.. Fick ett tackkort från Elins student.
Personen du fick sms av: Tobias.
Gången hela din familj åt middag tillsammans: Sist när jag var hemma för några veckor sedan.


Övrigt:

Vad har du gjort idag: Varit och köpt Wiskey och cigaretter till Tobias mormor och morfar, sedan pluggat resten av dagen.
Var det kul: Är väl ingen dag jag kommer minnas om ett år direkt.
Hur tidigt stiger du upp: På tok för sent.
Gillar du att slåss: Nej, har aldrig gjort det. Förutom med min lillebror och Tobias.
Vad ska du göra ikväll: Kolla CSI och sen gå och lägga mig. Tidig skola i morgon.
Är du seriös: Ja?
Vad är du allergisk mot: Ingenting.
Var har du ont: För tillfället i huvudet. Annars i vänster knä, men det är jag van vid.
Använder du hårspray: Nästan aldrig.
Kan du stå på händer: Ja, men inte så värst länge.
Favorit serie: Onte Tree Hill, Grey's Anatomy, CSI, Las Vegas, The Hills.
Salt eller socker: Socker.
Gillar du ketchup: Ja.
Är du glad nu: Ja, men trött.
Var du glad igår: Väldigt.
Känner du någon som jobbar på sjukhus: Ja.
Vad dansar du till: Musik.
Stockholm är: Stort.
Göteborg är: Mindre än Stockholm.
Kan du sjunga: Kan vet jag väl inte, men jag gör det gärna.
Mer värt än guld: Öh, diamanter kanske?
Spaghetti eller makaroner: Makaroner.
Ett land jag helst vill besöka: USA.
Ska bli skoj: Att äta världens godaste kycklingsallad i Trollhättan i morgon.
Ska inte bli skoj: Att gå upp tidigt i morgon.
Sparar till: Framtiden.
Väntar på: Att det ska bli reklampaus i CSI så jag kan gå och göra fruktsallad.
Pålägg som gäller: Ost, smörgåsgurka och makrill i tomatsås.

Dagens:
Dryck:
Mjölk.
Mat: Rotfruktsgratäng och kött.
Kläder: Mjukis.
Tidning: Bohusläningen.
Borde: Plugga mer.
Tankar: Borde plugga mer.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: