2009-09-05
 21:38:37

En helg i Lidköping

Gårdagen var mycket trevlig. Fick lite kläder inhandlat, bla leggins och gosiga hösttröjor, i Göteborg och handbollen var kul att se. Kvällens utgång var helt okej, men hade hoppats på något bättre faktiskt.

I morse, eller rättare sagt i förmiddags, bar det iväg hem till Lidköping med Tobias (tack Jossan för skjutsen, du är en pärla) för att hälsa på mamma, pappa och Marcus. Vi har varit och käkat på Italia (helt sjukt god gorgonzolapasta för den som undrar) och nu sitter vi framför tv:n och kollar på fotbollen.

I morgon bär det av hemåt igen, men först ska jag och mamma besöka Jysk, Läcköblommor och Ö&B. Skulle även behöva investera i en ny dammsugare. Våran fungerar kanonbra, MEN slangen har en tendens att gå sönder hela tiden. Den bara spricker och då får man korta av den till där sprickan är. Detta gör ju att slangen numera inte är så värst lång. Och den åker ur både själva dammsugaren och munstycket hela tiden. Den var väl inte så dyr så jag antar att man får vad man betalar för.

På måndag väntar nytt beep-test förresten. Någon som vill ta min plats? Kan ju i och för sig inte annat än förbättra mig sedan sist. För då var det inget bra resultat. Frågan är bara hur mycket, för benen är tunga som bly just nu. Lägg dessutom till en fot som gör ont utan någon som helst förklaring. Blä. Inte kul. Nej, nu är det slut med mitt self-pitty för idag.

Ska gå och hämta 200 grams schweizernötschokladkakan, som ligger och väntar i köket, nu och svälja ner med cola.

Ungern kvitterade precis till 1-1. Godnatt Sverige och hej då VM är vad jag tror.

Sayonara.



Jerry :) :)

Var inte så negativ din lilla BF :) räkna aldrig bort min kompis zlatan ;)



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: