2009-09-28
 21:32:16

Fruktsallad

Nu har jag lagt ner pluggandet för idag. Börjar, precis som alltid, få lite panikångest inför tentan. Hur kommer tentan se ut? Måste man kunna mycket utantill eller kommer man hinna slå upp mycket i hjälpmedlen? Återstår att se. Får väl plugga som om jag inte fick ha med mig något.

Nu blir det lite fruktsallad men gammaldags vanlijglass framför CSI och efter det blir det sängen. Är, trots att jag gick upp relativt sent i morse, jätte trött. Man blir väl det när man sitter och räknar ut taxerad förvärvsinkomst, allmänna avdrag, jobbskatteavdrag med mera i flera timmar.

Avslutar med en riktigt skön grej. Om jag någon gång gifter mig, vilket jag för tillfället aldrig kommer att göra, så ska det göras på något liknande vis. Det lovar jag.

God natt!





KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: