2009-09-11
 12:44:47

Idol-favvo BIG TIME!

Shit, hon är grym den där Mariette. Från och med nu är hon den jag hejar på resten av säsongen. Fan ta svenska folket om de inte röstar vidare henne till fredags finalerna. Låten hon sjunger ska vi inte tala om. Den är riktigt, riktigt bra. Och vet ni vad? Hon har skrivit den själv. Var det någon som sa talang?



Vaknade för övrigt vid halv nio i morse. Slängde på mig kläderna och drog ut och joggade en dryg halvtimma. Det gick väl så där, kroppen orkade men halsen (hostan) ville inte riktigt samarbeta. Blev några stopp då jag hostade så mycket att det antagligen lät som om jag skulle spy. Fick en frågande blick av en kille som var ute och gick med sin hund. Antingen trodde han väl att jag höll på att dö, eller så tänkte han att den där tjejen måste vara sämst tränad i landet. You pick. Väl hemma så fick jag för mig att tvätta fönstren. Mamma tjatar på mig var enda gång hon är här om att våra fönster är de skitigaste på hela huset. Inte så konstigt med tanke på att vi har bott här i typ 1 år och 3 månader utan att tvätta dem en endaste gång. Nu är de i alla fall skinande rena.

Dagen som återstår kommer innehålla plugg hela dagen fråm till klockan 5, då jag ska infinna mig i cafét i hallen. Jag, Mickis och Nypan har jouren den här veckan och éftersom herrarna spelar match ikväll så ska fiket vara bemannat. Efter det blir det hem och ta det lugnt och sen en relativt tidig sänggång. Vi har nämligen handbollsträning klockan 9 i morgon bitti.

Nej, nu väntar beskattningsrätten på mig.

Sayonara.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: