2009-09-09
 21:01:26

Jag orkar inte mer

Har nu varit sjuk sen i söndags kväll. Är väl inte så där jätte roligt kanske. Nu har i alla fall febern börjat ge med sig och det onda i halsen är i stort sett borta, men hostan blir jag inte klok på. Kan knappt dra ett andetag utan att börja hosta, dessutom gör det ont när jag hostar. Åh! Spydde dessutom två gånger i morse. Tur att det inte blev mer, har dock varit yr och lite illamående hela dagen. Det går bra så länge jag ligger ner eller sitter still, men så fort jag ställer mig upp så kommer det tillbaka. Men men, det går åt rätt håll i alla fall. I morgon hoppas jag på att allt utom hostan och snuvan är borta, för sån tur kan jag väl inte ha att allt försvinner.

Mina dagar har inte varit speciellt innehållsrika. Är sjukt trött och sover lite då och då, och när jag inte gör det så kollar jag tv eller film. Förstår ni att jag klättrar på väggarna snart?

Har fått mina nya böcker till skolan nu, så det blir till att läsa nåt kapitel eller två innan jag lägger mig. Från och med i morgon så ska jag plugga ett par timmar varje dag. Ska för en gångs skull försöka med att inte komma efter från början, på så sätt borde jag ju slippa panikplugget inför tentan sen.

Nä, nu skriver jag om en massa ointressant bara för skrivandets skull.

Kul att Sverige lyckades vinna förresten. Satt ju verkligen inte långt inne. Nänä.

Nu blir det Idol och mys med Tobias. Eller ja, mys kan jag ju glömma. Han tror att jag har svininfluensan och håller sig därför på meteravstånd hela tiden. Otroligt att han ens sover i samma säng som mig.

På återseende!


Emelie

jo visst låter det som svininfluensan allt.



KOMMENTERA DETTA INLÄGG:

« NAMN Spara info?

« E-POST (publiceras ej)

« URL

Kommentar: